Η σήμανση στα ξενοδοχεία υπήρξε ανέκαθεν καθοριστικός παράγοντας για την καλύτερη και πιο ομαλή λειτουργία τους, αλλά και για την ικανοποίηση των ταξιδιωτών κατά την διάρκεια της διαμονής τους. Τόσο σε μεγάλα όσο και σε μικρά καταλύματα, η σωστή σήμανση συμβάλλει στον προσανατολισμό των ταξιδιωτών, όχι μόνο σε σχέση με το δωμάτιό τους, αλλά και σε σχέση με τις εγκαταστάσεις του καταλύματος, όπως το εστιατόριο, το Spa, η πισίνα κ.λπ., γεγονός που ασφαλώς οδηγεί και σε αύξηση των πωλήσεων από τα εν λόγω τμήματα, στο πλαίσιο της upselling στρατηγικής του ξενοδοχείου.